Föreningen

• Vi är en ideell förening som riktar sig till målgruppen med personer som har eller haft psykisk ohälsa och psykisk sjukdom.
  • Vi aktiverar personer i målgruppen genom att anordna olika aktiviteter runt om i Göteborg.
  • Vi som bedriver den dagliga verksamhet är främst personer ur målgruppen som har egen erfarenhet av psykisk ohälsa.
  • Vi samarbetar med olika aktivitetshus och boendestödsgrupper som finns inom sociala sektorn samt sjukvården.
  • För oss är Friskvård allt som man mår bra av

Vill du veta mer om Friskvårdsklubben så läs vidare på övriga sidor här eller ta kontakt med oss.

Oavsett om du är personal på någon verksamhet för målgruppen i Göteborg eller själv i målgruppen så är alla mycket varmt välkomna att höra av sig till oss eller helt enkelt dyka på något av våra aktivitetstillfällen!